![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag har nyligen flyttat hem från folkhögskolan där jag läst textilslöjd. Ett underbart år,som lett till att jag har skaffat massor med tyg, garn, sybehör och tillhörande redskap. Så länge jag bodde på skolan och förvarade allt material där var det inget problem. Men nu står alla grejer i papperskassar och kartonger i mitt arbetsrum.... och det håller ju inte i längden. För mig är det viktigt att ha lite ordning på sakerna, det blir så mycket roligare att sy då. Så jag behöver lite tips från er. Det största problemet är tygerna (men har ni tips om allt det andra så är det mycket välkommet det också!). Jag vill ha något som är lätt tillgängligt och lätt att få en överblick över. Jag har funderat på genomskinliga, stapelbara plastbackar. Någon som har tips på var man hittar bra och billiga sådana? Problemet med plastbackar är att det blir lite instängt i dem. Jag vill inte att tygerna ska bli förstörda av att ligga orörda. Jag tycker att kläder som ligger i en låda eller garderob för länge för en tråkig lukt efter ett tag. Några tips för att undvika detta? Alla tips som gäller förvaring av garn och tyg är varmt välkomna! Jag vet att fråagn varit upp e här många gånger tidigare, men jag lyckas inte hitta någon sökfunktion (sannolikt är jag bara blind). Tack på förhand! /Ilsefin |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:00.