![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Jag som syr hela dagarna för mitt lilla företag, har ett "strikt" schema
![]() ![]() Sen efter det blir det "Christer" på p3 tills det är dax att gå och hämta barnen. Skönt med rutiner helt enkelt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Jag är väl en allätare, men för tillfället är det Bob Geldof som gäller. Älskar denna låt.
www.youtube.com/watch?v=pJawCZNoS6U |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
Citat:
![]() Har hunnit med 3-4 serier framför/bakom symaskinen och precis som du säger framför allt när man sitter och nålar eller annat "lite mindre roligt" (mindre koncentrationskrävande). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Ja, här är några serier som varit med om ett antal av mina skapelser.
Vad sägs om fantastiskt vackra "Onedin Line" - a l l a avsnitten! Plaggen som skräddades så otroligt snyggt och så tidsenligt i dem är värda några egna avsnitt. "All Creatures Great and Small" - underbart foto, söta djur - och alla avsnitt där också. "The Lucy Show" - snurrigt roliga avsnitt, såg många av dem i USA men de finns alla i box också. Inga djupa tankegångar i den serien! "Frasier" - jätteroliga avsnitt. Vidare musik: Mireille Mathieu, Sergio Mendes & Brazil 66. Ella! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Så här i sommartider - vad lyssnar ni på nu då?
Själv i skrivande nuet är det "kluck-kluck" från vattnet vid bryggan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Bryggmusiken hade jag gärna tagit!
![]() Jag lyssnar ikapp program i P1 som jag har missat. Vetenskapsradion, Spanarna och lite sånt. Utöver det blir det mest skvalmusik. Jag har stannat i min musiksmak och gillar mest musik från 80-90-tal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
P!!!!! Låter som en dröm. På jobbet går P4 Väst och jag är SÅÅÅÅÅÅ trött på alla dålig hit-musik både från Sverige och från utalndet (USA och Engalnd). Var är rysk, italiensk, fransk, polsk, japansk, iransk högklassig musik???!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Rolig tråd
![]() Jag lyssnar också på ljudböcker ofta. När jag är ensam hemma och kör på en riktig sykväll är mina favoriter Queen och Marilyn Manson. Högsta volymen och sjunga med så man får skämmas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
Jag har det TYST när jag syr, har ofta fönstret öppet så jag kan höra fåglarna det räcker för mej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
Lyssnar mycket på akustiskt musik..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
Samma här, fågelkvitter och jamningar från katterna är vad jag lyssnar på när jag syr. Sitter jag och nålar däremot så går jag gärna till TV så då blir det ju eterbrus beroende på vad som går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
Jobbar lugnt och fint till Josh Groban och särkilt You raise me up.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:02.