![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Har fortfarande inte köpt nån ny maskin.(se tidigare inlgg om HUskvarnan, men det kommer...)
Nu till min undrar, hur kommer det sig att om jag tar mina kroppsmått och kollar i en måtttabell i burdatidningen så har jag storlek 50!! men i alla kläder som jag köper i affären har jag 44. Dessutom om jag syr efter storlek 50 måste jag sedan ta in plaggen så mycket att det motsvarar 44. Syr jag i storlek 44/46 passar det direkt, är det jag eller mönstren som är felkonstruerade?? ![]() NÅn mer med samma erfarenhet. Ska sy ett balliv efter ett mccalls mönster nu i vecka undrar vilken storlek jag ska välja, jag får väl sy upp det hela i lakan först... Mitt måttband kanske är konstigt*fniss* |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:06.