![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Det finns fler freebies på min gamla hemsida: http://web.telia.com/~u87733875/dok/...derifiler.html Några är samma som finns i forum här, men en del är förbättrade sedan dess. Eftersom det är internationella kvinnodagen idag, så har jag stygnsatt kvinnosymbolen. Den kommer här, i satinstygn ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Tack så mycket, vad du är duktig som alltid.
Hälsningar från Maggan i ett slaskigt Eskilstuna |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Gunsan du e fantastisk. Tusen tack för fina broderier. Jag skulle vilja gå kurs i att stygnsätta. Vil så mycket men kan så lite. Har alla manualer o böcker men det tar sån tid o e så tråkigt. Tack! / Fransy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
GRILLTIME! broderi som kanske kan passa till sommarens alla grillfester.
Har knåpat ihop en liten skön figur som inte har världens flyt med grillen. Detta broderi har jag stygnsatt som en appliqation.
Färg 1 - markerar tygets placering Färg 2 - zigzackar fast tyget Sedan kommer det vanliga broderiet. Tyckte att det blev för mycket stygn med att stygnsätta röken, smidigare att ta ett passande tyg istället. Hoppas att någon kan ha glädje av den! Ha det! WiKa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tackar så mycket, det var en kul grillgubbe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack snälla han är helhäftig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
HA ha tack tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack.Den var kul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
Hjälp!
Åh, varför ska man alltid vara ute i sista sekunden!? Skulle använda den här fina grillgubben till att brodera på ett förkläde som jag ska ge bort om 4 timmar!!!!!
MEN, det står bara att det blir fel på filen hela tiden =/ Har Janome - så det ska ju inte va nå problem!!! Har testat att spara om filen - funkar utan problem till .hus, men inte från hus -> jef, å blir inge bättre om jag bara döper om filen =/ Å symaskinen vill bara ta bort filen när jag försöker få in dem från kortet... Är det NÅN som är inne i det fina vädret å vill/kan hjälpa mig!!?!??! Tacksam för all hjälp!!! Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
GrillTime i enbart jef-format
Åhhh va synd att jag inte suttit vid datorn tidigare idag DelaTezz!
Hoppas att du fixade något annat, och så kan du kanske använda detta broderi en annan gång. Lägger upp GrillTime i rent jefformat. Hälsningar WiKa |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
DelaTezz
Jag har provat att lägga in broderiet i jef-format på mitt usb-minne Det går bra att lägga in det i My Design, men i maskinen syns det inte. Jag undrar om det kan bero på att broderiet har dubbla jef? Det står nämligen jef.jef som format |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Hej Dahlia!
Nä det är jag som döper den till jef + att den sedan får jef i slutet som filformat. Att jag döper den till jef , vip eller pes, är för att jag kan spara den med samma namn i olika format. Skulle jag bara spara om den med samma namn och byta filformat, ersätts den som är sparad innan. Ha det gott! WiKa |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
Citat:
Du verkar veta det mesta, jag har precis köpt en Janome 350 och undrar hur det funkar, måste man ha ett speciellt program för att kunna sy andras broderier som man laddar hem på nätet. Du har ju en massa tjusiga saker som jag skulle kunna tänka mig att sy. Tacksam för svar / Christina |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Det behövs inte något program för att kunna brodera andras broderier, eller de Du laddar hem på nätet.
Huvudsaken att Du har dem i jef-format till Din Janome 350 |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
brodyrfiler, gratis, maskinbroderi, maskinbrodyr |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:54.