![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




![]() |
#2 |
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 362
|
Har fått liknande fråga men vet inte om det var lösningen. Men det är värt att pröva.
På sidan: http://www.emnetsoftware.com/faq/pfa...sp?language=EN kan du läsa i en pdf-fil lite olika saker som man kan ha problem med. A24 och A28 verkar vara mest relevanta för din fråga. Antingen är det att dongeln inte får tillräckligt med ström eller så är den inte igenkänd av operativsystemet. För att komma till denna sida går man www.pfaffusa.com väljer Customer Service väljer Software Help Det har för det mesta ingen betydelse om det är Pfaff eller Husqvarna för det är samma program. Jag har alltid haft Pfaff VipEmbroidery men laddat ner uppdateringar från Husqvarna. På Husqvarna är det svårt att hitta någon hjälp så där är Pfaffsidan bättre men man måste välja den globala eller amerikanska. Monica |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:17.