![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
admin
|
Färger
Bara för att kolla att vi pratar om samma sak - ser ni forumet såhär? Om inte är något galet.
Jag kommer faktiskt inte ihåg hur det såg ut förut - var var det mer färgglatt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Jag ser sidan så och JA, sidan var mer färgglad förr. Nu tycker jag att det nya rosa och oranga skär sig. Så bakgrunden bör ändras men det är vad jag tycker.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
admin
|
Jag ursäktar mig med att jag är något färgblind, jag ser nog inte den rosa nyansen (eller kanske för att jag är man :-)
Kom gärna med förslag, det är jättebra. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Men, ser du inte den rosa nyansen i forumet? Antingen är du eller jag färgblind
![]() Ska den vara kvar så vore en klatschig vinröd nyans passa eller marinblå för den delen som bakgrund. Loggan är ju SYSIDAN så den är väl kvar eller? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
admin
|
Oj oj jag tycker den är lite ljusorange tonad, men jag är nog lite tillvand som sett färgerna i vårt "adminläge" kanske. Men som sagt det kanske är läge att fixa till den gamla färgdesignen?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Va´roligt att vi ser olika färger!!!Min är i alla fall svagt rosa, ja lite "grisskär"! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Jag kallar nog färgen för grisskär jag med. Men vad för färg som skulle passa bäst vet jag inte. Funkar med skär för mig
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Det är inte en Websäker färg, säkert därför vi ser den olika.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Jag tycker nog inte att det är rosa, snarare ljus terrakotta. Jag tycker det matchar det oranga och är faktiskt mycket mer vilsamt för ögat. När jag gick in och tittade på det blå orginalet så ryggade jag. Det var som vår son uttryckte sig en gång. Det "slog mig i ansiktet"( han uttyckte sig så om ett väldigt skrikigt tyg i skarpa färger en gång.)Jag har nog vant mig ganska snabbt för jag kommer knappt ihåg hur det såg ut och jag hittar mer o mer positivt varje dag. Jag är helnöjd
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Jag saknar funktionen att markera endast den tråd man är inne i som läst. För mig funkar det bättre att hålla reda på vad jag läst om jag kan "pricka av" eftersom.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
För mig så markeras det som oläst efter att jag läst inlägget. Så Ust fortsätter inlägget vara markerat som läst efter att du kollat inläggen där?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Har aldrig gillat det oranga på Sysidan, men samtidigt så har det blivit ett kännetecken för sidan för mig, så det ska nog vara där!
Jag skulle gärna vilja ha sidan med forumrubriker, alltså där de olika forumdelarna är listade lite mer uppstrukturerad. Tycker den är väldigt oöverskådlig. |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| forumet |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:19.

Hybrid-visning