![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Humm... jag är en sån som måste tänka skiiit länge så det blir precist som jag tänkt mig.Kan tänka mig att byta vid jul, men sen får det va. BARA om jag hittar PRECIST dom julgardinern jag vill ha. annars får det va.
Sen byter jag väl när jag tröttnad. Och DET kan ta ett tag. Har flyttat ganska mycket så då har ju det bliit ett naturligt sätt att byta ut gardiner på. Ibland har jag inte haft gardiner alls eftersom jag inte hitta nåt jag tyckte passa ![]() Panelgardiner trode jag att jag gillade, men ju längre tid dom har funnits ju mer förstår jag att det inte riktigt är mig. Men en ny kärlek är gamla retro gardinkappar i fina färger i köket. DET är grejer det ![]() Ville ha det i mitt hobbyrum oxå. Har en jätte fin med maskrosor på men det var fel höjd på dom så det såg tokit ut i mitt fönster. Får spara dom till en annan gång. /karina |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:21.