![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Embroidery Library
Är det nån som mejlat dit och fått svar?
Jag har köpt ett mönster som inte var stygnsatt färdigt. En bit på ca 2 cm på mitten är inte klar. jag har mejlat 2 gånger men ingenting händer. r det nån annan som råkat ut för nåt liknande? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har mycket goda erfarenheter av deras kundservice när det varit problem med hemsidan och engång med en order.
Vilken adress använder du när du mailar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har också bara goda erfarenheter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag mejlade till stitch@emblibrary.com
det är den enda adressen jag hittat. Tog det lång tid innan ni fick svar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja, det verkar vara den adressen som gäller nu ser jag. Jag ahr fått svar inom ett dygn de gånger jag skrivit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ett litet tips!
Logga in på din sida hos Embroidery Library och klicka på ORDER HISTORY och ladda hem broderiet en gång till (det är gratis) kan ju ha blivit fel när du fick det. Vet ej om det hjälper men värt att prova.... Lycka till//Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag håller med om att du ska ladda hem broderiet igen, för det låter väldigt skumt det du säger! Du har inte möjligen konvereterat eller gjort något annat med broderiet?
Vilket broderi är det (om det skulle slumpa sig så att någon av oss har det kan vi ju kolla hur det ser ut för oss). Men svar borde du få i vilket fall som helst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag provade med en gång att ladda ner det en gång till, och det är likadant. Man kan alltså se direkt jag plockar upp bilden på datan att det fattas en bit, men jag testade i alla fall. Men det gick som sagt inte. Broderiet heter "Gerbera cirkel"och finns under Heirloom om jag inte minns fel. jag har köpt två snarlika mönster som ska bli kuddar. Nu har det gått
1 1/2 vecka sedan jag skickade första mejlet. Lite trist, men jag får väl försöka en gång till. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:48.