![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Isacord
Är det någon som har erfarenhet av Isacord polyestertråd till broderier? Har sett att till just Photo Stitch broderierna finns detta märke med som trådrekommendation. Finns den att få tag på i Sverige?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Isacord brodertråd har jag köpt på Stoff och stil (www.stoffochstil.se) i 1000 metersrullar. De har 17 olika färger för 39.95/st. Min erfarenhet av denna tråd är att den inte är lika blank. Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hejsan Eva! Jag var hos S & S och tittade med hittade ingen Isacord tråd. Var det länge sedan du köpte därifrån? Är det stark? mvh Dagny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag är nog på Stoff o Stil varannan vecka ungefär. Brodertråden är på spolar. Om den är stark vet jag inte. Kolla här:http://www.stoffochstil.se/Katalog/S...x?group_id=112
Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
På Stoff o Stil är inte alla isacord bara på de gröna spolarna. Dom jag köpt håller de med grön spole bättre än dom med vita spolar,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det framgår inte på S&S hemsida att det är just Isacords tråd de säljer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:50.