![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Mönster till Sydväst(dam-herr)sökes
Hej på er alla Jag söker mönster på sydväst eller regnhatt som vissa säger.Vill helst hitta dam-herrstorlek..Hör av er, snälla till
maria.thorbjornsson@bahnhof.se ![]() Senast redigerad av Recycle52 den 2008-02-25 klockan 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det vill jag med...
De är ju bara sååå praktiska! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
oh........nu kan vi hjälpas åt
Om vi inte hittar färdigt mönster får vi väl göra ett!!Det bör ju finnas i barnstorlek.Har du sett något.Skamm den som ger sej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sydvest i svart
Så nu är Sydvesten färdig -den blev svart-sydd av gamlajeans RECYCLE=ÅTERANVÄND
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad fin den blev!
Förstorade du upp ett barnmönster eller hur bar du dig åt? Själv har jag inte hunnit ens att tänka på symaskin, känns det som... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Sydvesten
Det bästa med kompisar är när dom säger: Ja men det har jag en liggande någonstans
Sedan blev det till att rita-klippa-prova-sy prototyp.Det skulle kommit ett foto till men det var för stort Hatten är nämligen snurrbar ett halvt varv och då blir det en Nordöst eller Sun Bonnet Maria i Sennan Hemsida www.lisa-marias-hantverks-shop.se |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:43.