![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
Jag har samma program fast en uppdatering.
Har hört att Windoms Vista inte "klarar" V5 ännu. Jag skulle prova att installera det i en dator med XP i stället. (någon kompis kanske kan låna ut en dator så du får prova) Du kan ha ditt program installerat i flera datorer men bara använda det där du har dongeln. Använder du en omvandlarsladd från dator till symaskin. Usb till serialport (comport) ? Den sladden måste installeras, du borde fått en skiva med vid köp. Tror inte att datorn kan installera den automatiskt. Annars fungerar det inte. Viktigt också att alla sladdar/dongeln sitter i samma uttag som vid installation. Tex om man använder en usb förgrening. Hoppas du får igång ditt program. Har haft mitt en månad ungefär "jätteskoj" Massor med finesser ![]() /Bibbi |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:20.