![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Palace.
Jag har sett att Husqvarna har en jättesnygg stil som heter Palace i nån av sina maskiner.
Finns den stilen i nåt av Husqvarnas stygnsättningsprogram? Jag är intresserad av att köpa det (beroende på priset). Kan nån vägleda mig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
På HQ kort nr 21 finns den.
Det finns även 2 andra fina fonter på det kortet |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för svar men jag hade tänkt att brodera med min stora maskin å det är ju inte en Husqvarna.
Hur gör jag då? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Då vet jag inte. Du kanske kan söka och stygnsätta den själv,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om du har hq kortet med den fonten så sparar du den i pe design och för bara över den till maskinen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Men är det inte ett kort som ska en speciell kortläsare? Är inte ett dugg insatt i husqvarnas material nuförtiden. Hur får jag det in i min data
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det kortet sätts direkt in i maskinen, t ex Orchidea och Rose. Om det passar till fler modeller vet jag inte.
Inte heller vet jag om det går spara i datorn med kortläsare |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jaha jag trodde att du hade en kortläsare till din husqvarna då jag ser att du har en orhideea Det ärju om det finns att köpa löst och ladda ner till datorn så kan du ju föra över det till den stora maskinen,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag har ju sålt nästan allt till broderenheten på min Orchidea. Det finns många stilar som är lik Palace,men dom är inte lika fylliga. Men det är väl bara att leta vidare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Just typsnittkorten brukar inte gå att läsa i kortskrivare utan ska sitta i maskinen för att funka. man skriver ju med maskinens bokstäver, liksom...
Vet inte om du har Embird, men deras alfabet är av väldigt hög kvalitet Och kanske något av dem är vad du söker. Senast redigerad av Sotis den 2008-02-18 klockan 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Nää, dessvärre har jag ju inte det.
Men TACK alla för att ni velat hjälpa mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:32.