![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Höjd på panelgardiner
Behöver lite tips och råd.
Ska göra panelgardiner till systugan men jag har satt in bredare fönsterhyllor i köket. Det innebär att panelgardinerna inte kommer att hänga rakt och snyggt. Tror ni det ser tokigt ut att avsluta panelen vid fönsterbrädan? Har aldrig sett det förut så jag har svårt att föreställa mig hur det kan bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har sett det. Det kan bli rätt fräckt (bättre än att de buktar) men nederkanten får ju vara något snyggare än en ränna för en stålpinne som sticker ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Montera stången lika långt ut från väggen som fönsterbrädan är bred!
Då kommer de att hänga rakt och fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Att montera stången utanför fönsterbrädan går nog inte. Den är nästan 30 cm bred.
Tror inte jag behöver någon pinne i nederdelen heller. Har ett styvt hellinnetyg som jag ska brodera på. Marinblått med guld på. Kan väl bli snyggt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Så långt ut går det nog inte att få dem från vägen!
Det kommer att bli snyggt! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:43.