![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Hej Janne och tack för ditt svar.
Att reda ut ägarförhållanden kan ha en poäng i sig, men inte en gång nämner du kunden, dvs jag och de andra maskinägarna. Det spelar mig ingen roll hur ägarförhållandet ser ut,jag ser bara symaskinen och dess funktion och användarmöjligheter när jag skall bruka den. Skulle man dra en parallell, så kan man dra den om såret på fingret; blöder det så sätt på plåster och det spelar i det sammanhanget ingen roll hur sammansättningen i Landstinget ser ut, det läker inte mitt sår.Den hjälp jag får från vårdcentralen eller sjukvårdsupplysningen är konkret och leder till läkning. Att saker kostar pengar vet alla, men tro att man sparar på det enda kapital man har är så snett och det är det vi försöker få fram till er. Jag arbetar som Teknisk Chef på dagarna och vet var skåpet skall stå när det gäller investeringar, budgetar som skall gå ihop och hur man sköter relationer till kunder mm. Jag vet att i mitt yrke så är det kunden som är i fokus och utan den faller hela verksamheten. Att återförsäljarna gör sitt jobb och hjälper till har jag aldrig kommenterat negativt, men hur ledningen för Husqvarna vårdar sina kundrelationer ifrågasätter jag. Har man inte tänkt starta upp något i stil med Zig-Zag, så varför då skriva det i sista magasinet( att jag inte vill ha det på datorn är min åsikt,men den delas av många), varför starta nyhetsbrev, varför inte informera om dödläget, varför ta oss kunder för givet. Varför så passiva till kunder som köper fler maskiner än de behöver? Varför tro att de kommer att kvarstå som kunder om de inte stimuleras? Har det ett så högt pris att Husqvarnas ledning chansar och tar det för givet? Beror detta på styret i Danmark? Varför har de tagit bort möjligheten att maila? Kan det vara av besparingsskäl?? Dvs, att tro att om ingen hör av sig brevledes finns inga synpunkter?? Danskarna borde lära sig någongång. Rätta mig om jag har fel i den frågan... Frågan Janne är om det hjälper att kramas ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:22.