![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#27 |
|
halloj igen
just detta med bågar o splittning fick mej att kolla efter grönare gräs.
om jag tex ska skriva något i en båge på ryggen o sedan ha ett häst eller hundbrudyr under måste man i HQ ofta göra det i 2 bågar Trist.. i janomes 280 cm ram täcker man lätt up text även på en XXL rygg. och ändå få med bilden. Att splippa är ganska lätt i de flesta program, problemet är att få i hop delarna snygg. vilket var anledningen att jag testade den funktionen på nästan alla maskiner, för mej är det inget konstigt att göra 25-30 cm breda brodyrer, men jag har just bestämt mig för att göra om alla mina tidigare splittade objekt för vid jämnförelsen är de pinsamt dåliga.. I julklapp ska jag ge mig själv16"x16" ramen till min janome...längtar till julen.. urs det var ett obehagligt möte i den affären, han var verkligen äcklig, när jag skulle betala filmoplasten jag köpte där evnsades han med att visa alla maskiner han hade o sa då slår jag in dem på kortet oxå, då höll han mitt kort i handeno ville inte lämna i från sig det. han försökte i det längsta, få slå på en maskin oxå. dessutom stod han o påstod att min gulliga HQ handlare inte skulle få vara kvar på HQ heller mm men jag e glad att jag kom i kontakt med maskinen bortanför honom.. vinkarTroll |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:43.