![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Amningsklänning
Halloj!
Jag är bjuden på bröllop i sommar och behöver därför en klänning. Jag skulle gärna sy en själv men kruxet är att jag då har en två månaders baby. Detta mirakel måste ju ha mat när den själv bestämmer ![]() Klänningen måste därför vara anpassad för amning. Är det någon som vet var man kan hitta ett sådant mönster, eller tror ni det är svårt att bygga om ett vanligt klänningsmönster? Tack på förhand! Mvh Therese |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är inte så svårt att sy en enkel amningsklänning-mer beroende på tycke och smak.Jag har sytt egna amningsklänningar/tunika efter Paola Marias koncept för jag var lite trött på Boobs variant och gillar korsningen fram då man inte tror att det är ett amningsplagg och kan tänka sig ha det sen också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag sydde oxå en egen amningsklänning det var jättelätt med mönster ur en gammal "allt om handarbete"tidning jag är borta en vecka men sedan kan jag skicka mönster till dig, annars finns jättesnygga från tex burda. /SannaL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Såg denna klänningen för någon dag sedan och tyckte det var en fin amningsklänning.
http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=26680 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:02.