![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#11 |
|
|
Hej!
Tack för bidrag. Ni måste skriva vilket program ni använt , eller ni kanske har Husqvarna 3D båda två?Jag fick Elizas ros i ett mail, och har analyserat den rosen nu. Den är utan konturer ännu så länge, men vi får väl leva med det .Du frågade om jag ändrat vinkeln på stygnen, men det har jag inte, i alla fall inte i Digitizer, den väljer själv stygnriktning. I Customizer väljer man ju stygnriktning för varje objekt och går steg för steg. Men jag har inte ändrat i efterhand. Konturerna ska vara i raksöm, för att det ska gå att göra en jämförelse. Jag kan förstås också välja att sygnsätta med satin-konturer, men då kanske vi får göra en separat jämförelse av sådana konturer. I Elizas stygnsättning går alla stygn i samma riktning. Jag hittade även några hoppstygn i rosen och ett par i det gröna (hoppstygn som visas mellan färgerna räknas inte). /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2007-04-30 klockan 13:23. |
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:47.

, eller ni kanske har Husqvarna 3D båda två?
.
Trådad visning