![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Snobben.
Vet någon om det finns mönster på Snobben någonstans?Skulle vara roligt att brodera på baby-kläder. Hälsn.Lottisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Snobben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Snobben
Hur hittar jag Snobben hos Husqvarna? Jag har letat men hittar ingen Snobben.
Hälsningar Helen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Snobben
Gå in på Husqvarnas USA-sida och välj Products - Embroidery - New Releases och scrollar ner till nr 19 från botten så hittar du Peanuts Summertime Fun. Där finns en PDF-fil du kan öppna och titta på kortet. Tycker du det är intressant så ring till en Husqvarna butik så ordnar de fram det. Lycka till.
Hälsningar Maud www.mauds.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Snobben
Hej och tack för tipset!
Det fanns mycket fint som man skulle vilja ha. Problemet nu är att få tag på det och vad det kostar. I min Husqvarnabutik vet de inte hur man skall få tag på korten och om det går. Vilken butik skall jag vända mig till som har större kunskap inom detta område. Är det någon som vet? Hälsningar Helen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag rekommenderar "min" HQ-försäljare
I mitt tycke "bäst i världen".
Alltid snabb att hjälpa till, vad man än har för konstiga frågor. Jag bor i Västerås, men du kan ju alltid ringa dit. Hon heter Annelie och äger Annelies Husqvarnabutik i Västerås. Telefon 021-18 16 00 Lycka till/ Annelie (dock inte samma Annelie som äger affären, tyvärr *s*) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:33.