![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Håller med Annie & Bellatrix om att det saknas "icke-gulliga" motiv; tribals, Wiccasymboler, fantasymotiv (inte bara drakar, utan också väsen och andra "elakheter" - men också snygga (läs välgjorda/verklighetstrogna) hundmotiv och jugendmotiv.
Jugendslingor är ju så fina, tänk bara på "ramarna" runt Elsa Beskows bilder i bilderböckerna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Vad skönt att höra att jag inte är ensam
![]() Satt igår och gick igenom ALLA länkarna som finns på freeembroiderystuff...det var några stycken kan jag tala om ![]() Hittade inget av det jag gillar mest. Hittade sånt jag kan ha till barnen här hemma och nån ko någonstans som jag kan ha i mitt kossekök. Men jag hittade tex inget att brodera på mina panelgardiner. Inte heller fann jag något som skulle passa i vårat sovrum och defenetivt inget som jag kan brodera på mina kläder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Ja nu seeeer du
jag behöver att du startar värsta design sidan
jag vill oxå ha brodyr på mina saker inte bara på presenter... Gogogoogoooooo |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Ja då har jag fixat en hemsida...där man kan köpa en del av mina stygnsatta broderier.
Än så länge är det inte så jätte många men det kommer fler allt eftersom. Tipsa mig gärna om fler saker ni saknar så ska jag se om jag inte kan stygnsätta dom med ![]() www.amdadesign.snipers.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
jag har
beställt
o nu ligger du i favvosarna... åh vad glad jag är nu kramisar A9 |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Detta var det trevligaste i brodyrväg jag har sett på länge - ser med förväntan fram emot sidans utbyggnad! Vad duktig du är!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
Citat:
Sidan är fortfarande under uppbyggnad så det kommer bli fler broderier och sen kommer det bli lättare att beställa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30.