![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har läst den här tråden och blir lite fundersam. Det är inte bra att länka till "olagliga" sidor med broderier. Men det verkar vara helt ok att lägga ut broderier här för nerladdning. En del har stygnsatt själva och det verkar ju helt ok att länka till. Men så hittar man i andra trådar broderier som förmodligen är köpta och då ställer man sig frågan. Rätt eller fel? Lite dubbelmoral tycker jag att "banna" en länk till en hel sida men blunda för broderier i zipfiler direkt i forumet.
Varför inte sköta allt med broderifiler helt privat så råkar ingen illa ut offentligt. Liten morgonreflektion från mig ![]() Tilläggas bör att jag inte riktar mig till någon personligen, bara en liten fundelering så här på morgonkvisten. Senast redigerad av Delfintua den 2006-12-11 klockan 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:14.