![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Stockholmsmässan
Hej alla Husqvarnas återförsäljare vad har ni för priser på mässan?
Tror att många med mig är intresserade av priserna. Kanske överväger vi att åka långt för ett bra pris./Lena i Småland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet dessvärre inget om priserna då jag inte är handlare, men.. Före avresa till Huvudstaden kontakta din lokala Husqvarna-handlare. Många ger under festivaldagarna lika stor rabatt som ute på mässan.
Se även inlägget om Janome, http://www.sysidan.se/forum/showthre...?threadid=6570 De olika märkena brukar hålla ungefär samma nivå på rabatterna. /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jodå det var precis det jag gjorde...men han ville veta mässpris såklart.Det blir nog svårt och få fram priser.
Husqvarna har inga priser på hemsidan.Där gäller öga mot öga eller kanske öra mot öra det blir svårt att jämföra priser då./Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Här är några priser jag fick i Göteborg i somras: Emerald 116 2.995 kr Emerald 118 3.795 kr Prelude 350 3.995 kr Scandinavia 100 4.795 kr Platinum 750 10.495 kr och 10.500 kr Platinum 770 11.990 kr Quilt Designer II 26.900 kr och 19.900 kr. Demomaskin 21.900 kr Rose 605 13.395 kr - brodyrenhet 4.495 kr En beg Lily 555 med garanti 5.900 kr På de dyrare maskinerna kunde jag få 1000-2000 kr rabatt utan någon förhandling alls. Jag kunde också vänta tills någon syfestival, Ikea-kampanj el.l för att få rabatt på de billigare maskinerna. De här priserna sänks alltså alltid eller så "får" man till extrasaker. Men som du ser ovan så skilde det 7000 kr på en och samma maskin - hade jag handlat hos den dyrare försäljaren så hade prisen fortfarande varit högst även om jag hade fått 10-20 prosent rabatt... Det är ett oskick att behandla sina kunder så här och jag tycker verkligen inte vi skall acceptera det. /Alice |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:26.