![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
Forumvärd
|
Jennifer S >> Frakten behöver inte alls bli dyr på saker och ting från tradera. Jag kan inte förstå varför en tidning skulle kosta 40 kronor i frakt. Ett kuvert kostar inte många kronor och porto på en normalstor tidning borde inte gå på mer än 11 kronor så det låter som om personen tagit ut onödigt mycket i frakt, vilket inte är helt ovanligt tyvärr.
Maila alltid säljaren och fråga om frakten innan ni bjkuder är mitt bästaq råd, det brukar gå att förhandla sig fram till ett bra alternativ. ![]() Ofta kan man till exempel skicka små paket som skrymande brev och därmed få ner frakten bra mycket på saker som skor eller pärmar. Åter till ämnet dock, de där pärmarna har jag bläddrat i förr och det är sannerligen en guldgruva. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:56.