![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
|
Jag har gjort ett sådant nedfällbart bord som nämns högre upp, för att ha nåt att klippa till på, satte fast en list på väggen (i lagom höjd för att kunna stå upp o skära/klippa)och med gångjärn på den en skiva som når ner till golvet, på undersidan har jag fäst två platta (som listen) ben som fälls ut/in med gångjärn. Har målat i samma färg som väggen så när det är nerfällt syns det knappt. Jag tillhör dom som inte är så trångbodd, men dessvärre inget eget syrum ändå, så jag har satt upp en bänkskiva med konsoller som jag har maskinerna på bredvid varandra och Ikeas konsoller o brädor som hyllor ovanför med deras burkar Glis med tråd, band, knappar etc etc. Tygerna har jag i en garderob i samma rum -tvättstugan!
![]() Senast redigerad av killmamma den 2004-12-14 klockan 13:40. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:55.