![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Klä om Brassestol
Jag är så himla korkad. Plastväven i min brassestol har brustit och jag tänkte sy nytt. Inte så svårt MEN HUR SYR MAN FAST DET UTAN ATT HA HELA STOLEN I SYMASKINEN??
Den går inte att ta isär, delarna är nitade. Måste jag lägga ner hela projektet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Kan jag få komma hem till dig och titta på när du försöker få in hela stolen i symaskinen? Snälla!
/Mia...som ligger dubbelvikt över tangentbordet och kiknar av skratt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Du är välkommen. Jag har faktiskt försökt, men den fastnade i taklampan, fällde ner pressarfoten och var allmännt bökig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vet inte vad en brassestol är men min man påstår sig veta
![]() Borra ur nitarna, ta isär stolen, sy ihop ditt nya tyg och trä på. Nita sedan ihop stolen igen med popnit. Alternativt använd mutter och bult när du ska sätta ihop den igen. (blir lättare att ta isär nästa gång då också) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Brassestol
Måste fundera på det där med att ta isär stolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hej
Då är det billigare att köpa en ny brassestol dom är inte dyra man kan få två för 129:- ta isär den och sen sätta ihop den nä hiihi kram suss
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:51.