![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() [FONT=arial][COLOR=purple]
Jag tänkte sy gardiner av Lena Linderholms Solrosor i Provence (fantastisk design och man blir jätteglad och pigg av mönstret!!!!!). Men,jag vill gärna ha lite råd! Tyget är ju stormönstrat och jag är tveksam till att mönsterpassa båda längderna.Man kanske då automatiskt fixerar blicken på de stora solrosorna och omedvetet kontrollerar om de är mönsterpassade. Kanske det är bättre om det är oregelbundet? Tacksam för råd! Tyget kan ses på www.ljungbergstextil.se.[/COLOR][/FONT] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Vilket fint tyg. Jag skulle mönsterpassa. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jättefint tyg. Jag skulle också mönsterpassa jag skulle ångrar sig senare om jag inte gjorde det från början.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har också kollat tyget på Ljungbergs. Skulle nog mönsterpassa också eftersom mänstret är så karaktäristiskt. Underbart tyg förresten.
Brukar ta mig en tur till Ljungbergs med jämna mellanrum...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Tack för alla råd!!!!! Det får nog bli så! Men - det blir dyrt eftersom rapporten är nästan 1 meter. Pust![/COLOR][/FONT] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Då känns det som om de är "inräknade" i totalpriset! Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() [FONT=arial][COLOR=purple]
![]() Tack för tipset!!!! [/COLOR][/FONT] |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:38.