![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stygnsätta
Hej!
Ni som stygnsätter själva, vilket program tycker ni är bäst att jobba i? Tror att det varit diskussion om det förut men hittar inte tråden. Jag vill kunna stygnsätta både illustrationer och foton. Vad använder proffsen som stygnsätter och säljer?? Hälsn. Carina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Carina!
Själv stygnsätter jag i Husqvarnas program VipPro (föregångaren till dagens program), men det är inte enkelt...vet att många tycker att det är kämpigt att komma igång med det.Många använder Embird...ett billigare program. En del vill bara kunna klicka på en bild och få fram en brodyr, sk autodigitizingprogram. För min del är sådana program bannlysta i mitt hem. Brodyrerna blir platta och livlösa och består vanligtvis av hoppstygn. Jag sitter och handstygnsätter för att få fram tredimensionell känsla ![]() ![]() Du undrar om proffsprogram Det finns många proffsprogram...men de går på ca 100 000 kr om det skall vara något....du får själv sätta ribban vid val av program. Må så gott linnea |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:27.