![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Betyg:
|
Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: feb 2013
Inlägg: 30
|
Bra tips!
![]() Om man inte vet hur man skall göra en vävknut finns brux t.ex. på Pinterest: https://www.pinterest.se/pin/46443439891888327/ |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 550
|
Citat:
Byta tråd på detta viset har jag alltid gjort på min overlock men tanken att göra det på min vanliga symaskin har uteblivit tills nu. ![]() Tekniken funkar även för vanlig synål. Knuten är mycket smidig och glider lättare igenom nålsögat än ”vanliga knutar”. |
|
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| arbetslampor, förstoringsglas, handikapp, hjälpmedel, luppar, nålplockningsmagneter, nålpåträdare |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:10.










Hybrid-visning
