![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag har också tänkt på att göra en länk till Sysidan.
Det dröjer innan jag hinner lägga in detta i min blogg, för i morgon åker jag till Spanien och är borta 14 dagar. Dessutom hade jag tänkt lägga in bilder i bloggen på arbetsstolen och kilen, jag har skrivit till firmorna och frågat om bildtillstånd, men jag har hitintills bara fått svar av Gula Rehab. När det gäller ergonomi, tror jag att jag att jag helt enkelt lägger in forumlänken till ergonomi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det där blir helt perfekt!! Jättebra! Toppen!!
Hoppas att du har en riktigt trevlig resa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Mitt blogginlägg är nu äntligen klart:
https://textilochtips.wordpress.com/...nce=b343c190f1 (Spanienresan var mycket lyckad, 30 grader i Malaga, kom hem till – 2 grader & snöslask!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det där ser superbra ut!!! Hoppas att det kan underlätta för flera.
Jag är jättetacksam för det jobb du lägger ner för oss. Från hjärtat. TACK!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Alternativ till knappnålar
Många tycker att det är besvärligt med knappnålar, speciellt om man som jag har artrosfingrar, då finns Sy-clips som alternativ. Ursprungligen tror jag dessa var avsedda för läder, plastbelagd väv, quiltning och om många tyglager skall hålla ihop som det är svårt att nåla i, men de är alldeles utmärkta för att fästa ihop vilka tyger som helst och ersätter tråckling. Clipsen har platt undersida och är dessutom lätta att ta bort vid symaskinssömnad. De finns i olika storlekar och i olika fabrikat med benämning som Wonderclips, Nähclips, Clovers. - Säljs av bl.a Bibbis textil, Ohlssons tyger, Husqvarna Tyger & Symaskiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
De är jättebra!!! Inga nålar som sticker och river vid provning. Jag har dåliga tummar och de kan vara lite tuffa för min tummar, älskar dem ändå
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Att det är bra att slippa sticka sig vid provning instämmer min man till fullo + att han dessutom tycker att det är skönt att slippa sticka sig på nålar som tidigare låg på golvet eller på mattorna i vårt hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Märker att olika sorter klämmer olika hårt. De Bibbistextil.se säljer är lättare för mig både i nypförmåga o grepp, fungerar mycket bra. Köpte ett gäng via wish de är hårdare o kniper ännu mera. Det är himla praktiska o lättarbetade. Bör foch ej användas på sammet t ex skinn tror jag inte heller på gem är nog bättre. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
arbetslampor, förstoringsglas, handikapp, hjälpmedel, luppar, nålplockningsmagneter, nålpåträdare |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:29.