![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Känner att jag vill svara på detta jag med. Jag är en till och frånare (om det finns något som heter det) Jag tycker väldigt mycket om sysidan då jag kan söka efter svar (speciellt i forumen).
Anledningen att jag inte lägger ut bilder är att jag inte tycker om att alla kan se. Tycker det vore bättre om man måste vara inloggad för att kunna se delar av sysidan, om det är möjligt eller inte har jag ingen aning om. Jag vill gärna dela med mig till communityt men inte till "hela världen". Tyvärr känner jag inte att jag har kunskap att svara på många frågor men vill gärna lära mig. Jag tycker verkligen att sysidan ska vara kvar och är en ypperlig källa till information. Tack och bock från mig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
En tanke med anledning av AnnGust skrev...
Det kanske vore bra om jag som gäst endast kan se delar av Sysidan, sedan exempel. Då kanske medlemsantalet ökar. En tanke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Här är iaf en återfunnen medlem! Av någon anledning hade jag inte vart inne på Sysidan på evigheter och jag kan faktiskt inte komma på varför
![]() Men nu så är man tillbaka och ger tystnaden en till liten röst, även om den inte är så kunnig. Har ju ett par ufon som dräller man borde göra klart dom och lägga upp bevis. Kan hålla med om att det skulle va bra ha ett alternativ att man kan göra så ens bilder, profil etc bara visas för medlemmar. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
sysidan |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:43.