![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Bra idé tycker jag. Sen blir det marigt men spännande att gissa vem som virkat vad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej alla sy-kompisan
Min svensk språk är inte bra, därför skriva jag sällan - kan det var, att jag skriva mycket fel ... - förlåt därför om jag väljs ofta fel ord... Jag har också lite idér för mer action här i forum. Jag tänka att det kunde komma lite mer liv här i forumet ... - allt är en såk från tid och organisation - och detta har inte hos alla medlemar. Jag har den idé, att eventuellt en medlem kanske visa up ett Tutorial " i bild-visning/ - över det tema, vad man kan därefter sy, sticka, brodera, virka ....osv - or alla interest Medlem kann "sy " tillsamma ett såk, med beskrivning/bild från den, som hade idé (organisator) - den andra kan visa med sina bilder över resultat, här i Forum ... - or har frågor till Anvisning, or frågor till bearbetning.. - or man stelle ett speciellt thema för en monat upp, därefter Medlem blir kreativ, och handarbeta ett såk - den måste till den tema passar. Jag var med mera ganger hos " Swap " - där har vi t.ex. skicka till varandra - AMC, or Nåldyna, or andra lite ting... = det är allafall kul ! Det är mina tanker, för att leva upp den här sida... - med hoppas, jag skriva rätt. jag komma gärna till Sysidan, se vad andra sy och verka, och lära mig lite mer i handarbet och skrivelsen ... Tack för tid att läsa mina rader... Barbara |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack Semester (Barbara) för dina idéer.
Nu har vi en del ser gärna att det kommer flera. Vad händer sedan??? Vad gör vi eller inte?? Vem?? När?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Skall vi börja med en väsktävling, antingen enbart sömnad eller i valfri teknik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Väsktävlingen håller Ulrika i.
Hon planerar ett nyhetsbrev med info. Sen presenterar hon det här på sysidan som hon brukar. / Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
admin
|
Ja jag fixar tävlingen och så skickar jag nyhetsbrev i nästa vecka där jag pushar för swaparna så får vi se hur gensvaret blir efter nyhetsbrevet skickats ut. Låter det bra?
Ska jag efterlysa någon/några som kan hålla i swapparna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
För min del tycker jag att det skulle vara kul med ett välgörenhetsprojekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
sysidan |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:58.