![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Visst var det bättre i allmänhet förut, men det förekom också riktiga påhopp som gjorde att folk lämnade eller blev uteslutna. Det skadade verkligen stämningen här.
Jag är med i flera slutna grupper på facebook. Många är jättetrevliga och man ordnar syträffar och lär känna gamla kompisar från Sysidan i levande livet. Men jag vet ingen så allsidig grupp som Sysidan och jag finns kvar ännu även om det tidvis är glest mellan meddelanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Varje dag kommer jag in och tittar, nya bilder är alltid skoj att se. Men jag kommenterar inte allt. Och nya inlägg är alltid skoj att läsa. Kan jag hjälpa till med något litet råd, så gör jag det. Det blir inte så mycket sytt och broderat för mig nu, sedan ryggen totalkraschade för tre år sedan. Men något litet kan det bli ibland, som nu det senaste broderiet på en söt fågelskrämma. Visst har Facebook, tagit över mycket, men där finns inte möjligheten att gå tillbaka och söka bland äldre inlägg. Därför är Sysidan värd sin vikt i guld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nej jag lämnar inte heller. Jag gillar Sysidan och tycker det är en ovärderlig inspirationskälla. Får också bättra mig på att lägga in det jag skapar men det är det där med tiden. Synd man inte kan beställa det ihop med symaskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Här är jag. Jag lämnar inte heller Sysidan, det blev bara en lång paus men nu skall jag hänga lite mer här igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
sysidan |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:40.