![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har sett väggen med sybehör "in real"
Maffigt!! Det är jättesynd att deltagarna inte ges tid att frossa i kreativitet bland "guldet" där. / Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja. De närmaste vi kom var maskeraddräkterna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
Citat:
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag måste säga att jag faktiskt är riktigt besviken på programmet. Jag hade hoppats på något mer i stil med Project runway, där man får se hela outfits. Inte enstaka plagg.. Och som det nämns tidigare har de för kort tid på sig, eftersom det fokuseras mer på tidspressen än på kreativiteten.
Fast det kanske är ett roligt program för någon som själv inte kan sy, men att sy ett par tights är (i mina ögon) ingen jättestor utmaning när man dessutom redan har ett mönster och bara behöver bry sig om tygval och tidspress.. Självklart är det bra gjort av deltagarna, för jag själv skulle inte klara tidspressen. Men det verkar som att de byggt hela programmet efter tidspress och valt utmaningar därefter, istället för att välja utmaningar som visar kreativitet och fantasi. Man borde kunna göra ett program som kombinerar tidspressen och kreativiteten tycker jag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Talla, du har nog rätt, det är tvteamets tid som inte ska slösas på därav kort tid.... Lågbudget. De har ju fått sponsrat mkt, t.ex. Janome står för maskinerna och Prym står för sytillbehören och tror rentav Stoff & Stil sagt någonting om att vara sponsor... Så det är tvteamets tid som kostar.
Usch vad tråkigt! Och pinsamt! Det är uppenbart de vet på förhand att det här inte blir stort och sänker sig själva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Visst är det så. 15 timmar film blir i bästa fall 30 minuters
TV. Det är dyrbart och de försöker göra så billig TV som möjligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Anna,
Du var väldigt duktig och kunde lika gärna vunnit, du var en bland de bästa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Anna, gillade din stil!
Verkar som att våra gissningar var rätt.. pressa ihop tid så det blir billigare för filmteamet.. och kanske lokalhyrningen, logi... SYND! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:57.