![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Betyg: ![]() |
Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 593
|
Håller med Åsa om att handlarnas kunskap är pinsamt låg de flesta gånger, men Janome har ju andra personer som håller kurser. Folk som själva syr/broderar/stygnsätter. Dom är alltså fristående från handlaren men kan komma till butiken på uppdrag och hålla kurser. Själv har jag Bernina och har aldrig lyckats få några kurser eller goda råd när jag behövt det. Likaså har jag gått på kurs i Husqvarna butik och det var också skrämmande dåligt. Så kolla hur dom ordnar servicen, den kan ju vara viktig.
Ulla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:11.