![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har herrmodellen av Dianan, den är ingen höjdare. Se även trådarna om att tillverka en, jag tror faktiskt mer på den idén, i synnerhet om sina projekt kräver noggrann passning och nålning. Nålandet är ju superviktigt för dina historiska projekt eftersom jag tänker mig att plaggen kan vara ganska tunga. Du kan aldrig få dit nålarna så pass på en färdig plastdocka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har beställt en from England,som kostar 2795 här och jag har betald ca 800 för den. Återkommer om det kommer till flera kostnader. Om allt går bra, är det jo ett fynd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citat:
![]() 2000 sparade kronor, wooow!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad blev det då? Nu är jag nyfiken! Lägg gärna upp en bild!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() Men jag köpte en inredningspryl på göksäter istället. Tänkte jag skulle stoppa upp den lite senare - vi har inte så olika mått ändå. Skall strax lägga in bilderna. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:42.