![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Så inspirerande och roligt att kolla hur ni har det i era syrum.
Vill se mera! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bibbi! Javisst är texten bra. Tyvärr har jag inte kommit på den själv.
Jag såg den på någon keramiktavla någonstans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Bibbi! Jag är så avundsjuk på ditt fina skärbord! Tänk om jag fick plats med ett sådant! Det skulle jag nog iofs få men då får inte mina "fiffiga bord" plats...
Har precis spenderat en lite stund på golvet med min skärmatta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja bordet är underbart.
Skärmattan som ligger på tvären är 90 x 120. Man kan lätt ha 2 projekt på gång på bordet. Trevligt när dottern kommer på sybesök. Har gärna lite trångt runt bordet som ni förstår. / Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bibbi.
Låt pannan vara kvar, den kan vara bra att ha. Be Benny sätta upp en stång för duschdraperi runt om, då kan Du dölja pannan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Äntligen ett eget syrum!
Jag har suttit i köket och sytt men alldeles före jul vart det klart. ![]() Finns mycket som ska sorteras och ordnas än .... Men det får jag ta senare. ![]() Vet tyvärr inte hur man roterar bilderna rätt. Jag är så lycklig! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:47.