![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag brukar ställa in i programmet vilket tyg jag använder. Får då rätt stygntäthet och understiger som passar just det tyget.
När man skriver ut det får jag tips om lämpligt mellanlägg. Jag använder Digitizer pro. Jag använder gärna tråckel funktionen. Då när jag syr tjocka tyger kan jag bara spänna fast mellanlägget i Ram och lägga och ev limma fast tyget och trockla som en extra säkerhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
En kanske dum fråga men Pulvertroll tittade på din MB4 på nätet den har vad jag ser 4 st nålar har man 4 st undertrådar då? Flera spolkapslar?
Vilken är den största bågen du kan ha? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Halloj
i min värld finns inga dumma frågor!! nej den har en undertråd, den broderar bara med en nål åt gången, den är 4 nålad för att spara tid, den kan laddas med i förväg o är man lite klurig med trådinställningar kan man brodera med samma färger återkommande i ett brodyr vilket spar massor av tid o färgbyten! den medföljande största ramen är 200*240 mm Det täcker upp en jackrygg eller ett hästtäcke bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:33.