![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Spara dina filer i din dator, och flytta (kopiera) dom sedan till USB-minnet genom filhanteraren/utforskaren. Om du öppnar USB-minnet i datorn så hittar du en mapp, och i den lägger du undermappar som du kan döpa till lämpliga namn (blom, blad, lace, djur osv). I undermapparna lägger du dina brodyrfiler som ska ha formatet xxx.jef. Jag har också en Janome 350, och hade problem med formatering av USB i början. Men om man gör det på "rätt" sätt tar det inte så lång tid. Numera gör jag alltid färdiga mappar med filerna i datorn, och sen kopierar jag in mapparna till USB-minnet. Jag har många sådana färdiga mappar i datorn, beroende på vad jag håller på med. Alla USB fungerar bra i min maskin, men jag försöker att ha "små" minnen. Jag har flera, ibland slutar de fungera och så får man formatera om dom, då är det bra att ha backup-mappar i datorn.
Lycka till, Agneta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack alla för era svar. Usb-minne av märket sandisk kommer jag inte använda mer till min brodyrmaskin. Har nu provat med två olika usb-stickor utan lyckat resultat. Men så bytte jag till ett annat märke och allt flöt som det skulle, från formatering i maskinen till brodyren ifrån Digitizer.
Trevlig kväll på er alla! /Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:26.