![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
#3 |
|
|
Först tänkte jag ähh ingen Juki där men du pratade om sybehör, ok.
![]() Jag har redan köpt på mig så mkt dels online och dels senast i New York. Men det är ju bra som tips till andra. ![]() Jag gillar ebay-shops som vänder sig till produktionmässig sömnad, kan hitta mkt bra o billigt. Sedan kan man också köpa direkt från Clover-sidan jag länkat till först. Clover håller mkt högre kvalité än Prym / Dritz. Det man ska tänka på de egentligen köper grejer från kina som inte kostar mycket, sätter egen etikett på och säljer. Clover kanske tillverkar eget och/eller beställer saker tillverkade specifikt för dem (man ser det på t.ex. ingjutna loggor o sånt). Men ta t.ex. pryms påsybara tryckknappar, 100% noname lågbudget. Clover är japanskt märke förresten. Om man tar sakerna och jämför så ser man vad som är bättre. ![]() Och jag ska inte ens ta upp Falk som man ser ibland i Sverige. usch. Helt värdelösa. Kanske som fula prydnadssaker är det enda de är bra till för.. Om man nu gillar att ha sybehör som prydnad. haha. |
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:06.

Trådad visning