Sadelstol?
Hm, jag tog upp den här tråden förut angående sadelstolar för att jag har hört att dom ska vara så bra för ryggen osv. Tänkte att dom kanske kunde vara bra för ryggen, axlar och nacken. Så i dag kom det förbi en kille från stället där dom tillverkar sådana, med en sådan sadelstol som jag ska få prova i 14 dagar. Men priset är hutlöst! Den kommer gå på 4331:- och det skulle jag aldrig vilja ge för en stol. Men å andra sidan vill jag ha en BRA rejäl stol för ryggen, nacken och axlarna eftersom jag har ganska kraftiga problem med iaf just axlar och nacken. Och eftersom jag i perioder sitter och syr hela dagar i sträck. Men som sagt: jag vill ha en stol som en vanlig fattigmans privatperson har råd med om man sparar lite grann.
Ingen som vet om det går att köpa begagnade sadelstolar? Jag har kollat på ett ställe som heter allaannonser.com där verkligen sveriges alla annonser från olika sajter finns med, men finns ingenting sånt.
Vet någon om man kan få hjälp inom rehab på ams eller från försäkringskassan eller andra ställen om man är privatperson och ska köpa någonting privat? Och i sånna fall vilka kan hjälpa till med sånt? Jag håller på och startar hobbyverksamhet. (Som jag hoppas ska kunna bli ett riktigt företag senare beroende på hur det funkar.)
Senast redigerad av Hellebelle den 2005-11-22 klockan 11:20.
|