![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
|
Citat:
Jo, ska jag ha extra mycket sömsmån endast för del 2 och 3 då..?Det kanske som sagt är en dum fråga, men jag vill verkligen att det ska bli bra!Har köpt ett underbart smaragdgrönt tyg som inte var speciellt billigt och jag ser framför mig hur jag vill ha slutresultatet så jag vill verkigen vara säker på vad jag gör när jag skrider till verket. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Jag tycker du skall ta rejäla sömsmåner på alla delar
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Är det en större byst borde det räcka med att göra en utökning av den del som bildar den draperade kupan.
Talar vi om att klippa isär mönsterdelen så klipp efter trådrak-linjen, klistra in en bit och jämna till linjerna. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:41.

Jo, ska jag ha extra mycket sömsmån endast för del 2 och 3 då..?Det kanske som sagt är en dum fråga, men jag vill verkligen att det ska bli bra!Har köpt ett underbart smaragdgrönt tyg som inte var speciellt billigt och jag ser framför mig hur jag vill ha slutresultatet så jag vill verkigen vara säker på vad jag gör när jag skrider till verket.
Hybrid-visning