![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Är det ikonen för att öppna programmet som inte dyker upp. Jag har haft samma problem med med några av mina släktforkningsprogram som var gjorda för en äldre version av Windows.
Kolla om programmet är installerat. Öpnna programfilerna och leta upp startfilen. Den brukar ha en finare ikon än dom andra (filen brukar oftast ha ändelsen .exe). Klicka på den så startar programmet. Gå tillbaka till den filen och gör en genväg och sätt den på skrivbordet. Det går också att fästa den på startmenyn, så att den alltid finns där. Det är ingen katastrof om du klickar på fel fil, det är bara att gå tillbaka och försöka på en annan. På det sättet kör jag min gamla program utan några som helst problem. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:34.