![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
admin
|
Jag har läst igenom denna tråd och har själv funderat på detta med gillaknapp vilket kanske skulle bidra till att fler aktivt visar sitt tyckande. Jag ska "pusha maken" som får göra jobbet att fixa det.
Jag har också funderat på om man ska ha en annan symbol än "tumme upp". Vad tycker ni? Ett smilie på en sytrådsrulle? En vanlig "smilie"? Annat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu när vi har fått in Ulrika i tråden också kan man passa på att lyfta en fråga till - betygssättningen på bilder?!?! För min del kan den slopas helt och ersättas med en ny fin symbol som en smiley på en trådrulle. Vad tycker ni andra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Håller med! Jag brukar kommentera inlagda bilder, men jag har aldrig satt betyg på dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Feedback
Vilket bra förslag en trådrulle med "smilie" på låter trevligt, Det röstar jag på
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Håller med!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag tycker att det finns en härlig skaparlust och kreativitet här
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:17.