![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Alla delar kostar lite drygt 4000,-
Och det är inte dyrt för ett så bra broderprogram |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu har jag beställt alla delar, förutom Alfabeten, så nu väntar jag med spänning på att kunna börja använda dem. Jag vill ha dem nu......Får väl sätta mig vid symaskinen för att släppa på spänningen lite. Har en quiltduk som skall färdigställas samt en hel del andra UFO:s. Lite tråkiga arbeten, som att laga kläder, men de måste göras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Mailet med lösen och nycklarna brukar komma inom några minuter.
Kolla i skräp-posten, det kan hamna där. Har Du laddat ner Embird och installerat det? Då är det bara att sätta in lösen och nycklarna, när Du får mailet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har kollat mailen men det har inte kommit något än. Kollar senare i kväll kanske det har dykt upp. Annars står det på hemsidan att det kan ta 2-3 dagar. Det är väl bara att vänta och se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har aldrig väntat mer än några minuter innan det kommer 2 mail från Dusan.
Så länge som 2-3 dagar tar det inte |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Alla delar vi köpt har kommit efter 5-10 timmar. Dom verkar hantera det manuellt så det kanske beror på vad klockan är hos dom?
Håll ut ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:38.