![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Har du kollat på ICA el COOP?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
En blomsterspruta kan kanske vara ett alternativ?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Bunke med vatten och liten björkris"visp/kvast"!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Efter att du dänkt tvätten
Lägg tvätten i en ren bärkasse av plast och knyt om , låt vara i 1-2 timmar så går det jätte lätt att stryka. Allt är lagom fuktigt.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
stänkflaska
Tack för alla tips o idee´r!,jag köpt en flaska på "nätet"!
Jag ska blanda hundschampoo i den så det blir rätt dosering direkt! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Då ska du nog inte vifta med ett björkris! ;-)
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Om du har en större hund kan det vara smart att blanda schampot i en sån sprayflaska man pumpar upp ett tryck i, då kan du duscha hunden direkt med den och slipper blöta ner den innan. Funkar på storpudlar i utställningspäls
För mindre hundar/hund med mindre päls brukar jag blanda i en tom schampoflaska, blöta hunden, hälla några tsk av schampoblandningen på en vanlig badsvamp och så svampa in det i pälsen. Bra hundschampon är så dyra att det är tacksamt om man kan dryga ut på det ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:27.

För mindre hundar/hund med mindre päls brukar jag blanda i en tom schampoflaska, blöta hunden, hälla några tsk av schampoblandningen på en vanlig badsvamp och så svampa in det i pälsen. Bra hundschampon är så dyra att det är tacksamt om man kan dryga ut på det 
Hybrid-visning