![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Spolhållare
När jag köpte min Brother fick jag med några spolhållare. se bild
Jag har frågat på affären och på symässan. Men nej ingen vet något. Inte heller brothershopen har sådana. Är det någon som vet var de finns att köpa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag googlade på Brother Bobbin Clips och då dök dom upp på lite olika ställen i världen, men inte i Sverige vad jag såg. /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tror jag har hittat dom hos Nancy Ziemans butik.
http://www.nancysnotions.com/product...ortby=ourPicks Det finns mycket kul syprylar och tyger i den butiken, prylar som man inte hittar här. Butiken skapar lätt begär och kan vara skadlig för plånboken. Skickar snabbt, man kan ha sakerna på drygt en vecka om posten sköter sig som den ska. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vilken smart spolhållare som sitter på trådrullen. Men den
ser inte ut som den första bilden. Senast redigerad av Gumpan58 den 2012-07-07 klockan 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej Gumpan!
Jag förstår inte riktigt vad du menr. Det är tre likadana spolhållare för undertråd som jag har satt ihop. Jättepraktiskt även var för sig. ![]() Senast redigerad av väskan den 2012-07-07 klockan 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Korkat
Jag har löst undertrådsproblemet på ett "korkat" sätt vilket jag tycker funkar bra
![]() De små plastkorkarna på vissa vatten/läskflaskor passar precis att stoppa ner en spole i och tråden håller sig på plats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Och jag har nyss köpt en billig liten låda med plats för spolarna som förut bara trasslade sig. Är så nöjd!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Tack för alla tips och idéer.
Jag ska ta mig eb funderare- ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Den här är så bra... finns hos bibbis textil under övrigt, finns på många andra ställen också...
http://www.bibbistextil.se/webbshop/...ållare-4869799 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:57.