Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2012-02-05, 10:06   #1
Bibbi Bibbi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 1 995
Går det inte bara att stänga av varningen?
Verkar ju som den inte fungerar i alla fall.
Bibbi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 11:46   #2
lenaeriksson lenaeriksson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 24
Jag har tittat igenom menyerna, men hittar inte något om att man kan stänga av varningen. Jag har installerat om senaste uppdateringen av programvaran i hopp att det skulle hjälpa, men icke då. Kanske någon vet hur man stänger av varningen och kan tipsa mej om det?
lenaeriksson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 09:18   #3
pimmi pimmi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 42
Smile

När min DD var nästan ny så gjorde min exakt likadant, det hjälpte inte hur mycket jag rengjorde, det var som om maskinen fått fnatt och tyvärr, jag fick lämna in den till Hq doktorn så dom fixade maskinen..
pimmi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 17:11   #4
lenaeriksson lenaeriksson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 24
Jag får nog ge upp och skicka iväg maskinen till "doktorn". Det känns lite surt för maskinen har passerat två år och då får man stå för fraktkostnad och arbete själv och det är bara tre månader sedan den var iväg på lagning. I och för sig så var det ett annat fel, men det blir dyrt. Det vore roligare att lägga dessa tusenlappar på tyger och sybehör istället.
lenaeriksson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 19:45   #5
lenaeriksson lenaeriksson är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2008
Inlägg: 24
Idag har har jag fått hem min maskin igen. Dom har bytt klippsensorn, så nu är allt frid och fröjd. Förvånad över att det gick så snabbt.
lenaeriksson är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 20:42   #6
pimmi pimmi är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 42
Smile

Va skönt att det var så lätt avhjälpt. Hoppas det inte var allt för dyrt och lycka till med din syning nu
pimmi är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons