![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hm, jag testade att få fram en sådan ikon som du fick. Om du har skrivit 08 : or , så blir det så. Altså om du har skrivit det ihop. Såhär 08
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja, det var en sån jag försökte få till (under testforum för säkerhets skull). Glad smilis är den enda jag kan säkert hihi.
Upp med hakan, annars skickar jag en tröstechokladbit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oroa dig inte, det är automatiserat när man skriver : o tillsammans så blir det till
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Och om du INTE vill ha sådant så kan du bocka för "Stäng av smilies i texten". Den hittar man under knapparna med "Skicka Svar" och "förhandsgranska inlägg".
Då blir det inga smilies oavsett vad man skriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för alla snälla svar. Nu känns det lite bättre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Bra.
Det är inte roligt när man känner sig kränkt men här var det i alla fall inte meningen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
... och jag berättar aldrig att jag är en medelålders smålänning (Kalmar län) med borstig mustasch.
![]() Citat:
Jag har också bott i Stockholm och har flyttat därifrån. fast jag är nog ganska dryg och överlägsen jag med ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:09.