![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
S&S hade inga fribiljetter kvar tyvärr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag vart också lite nyfiken på mässan på Kviberg i helgen. Hur gör man för att komma in gratis, ni som vet (nu när jag ändå blivit medlem så att säga). Ska i och för sig på Syfestival-mässan nästa helg i Stockholm, men om jag ändå går in gratis på Kviberg så kan det bli en skön dagsaktivitet för morgondagen när jag ändå inte har något annat för mig.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
På Din Sida hittar du medlemsnumret. Det brukar vara det som behövs när man ska gå in på det. Du kan ju skriva ut sidan och visa.
Förresten, jag är glad(?) över att jag inte är ensam om att tycka såhär om de säljare som inte hör hemma.. Faktiskt, genom åren, har jag inte någonsin sett någon här tycka om dessa försäljare.. Här på sysidan alltså. Alltid det motsatta. Om anledningen är att de vill fylla ut ytan då tycker jag att de ska hyra mindre och billigare lokal och skippa dessa försäljare. Eller så är de "kompis" med dem så de vill inte stöta sig med dem... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:56.