![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#27 |
|
Uggleburkarna har jag inget mönster till eftersom jag gör dem på frihand men en bild skall jag väl kunna åstadkomma, förhoppningsvis till i morgon kväll.
Dessa är jättepopulära, jag har dem till försäljning och de går åt lika fort som jag hinner göra dem. Fast nu tycker jag att jag har fått en väldigt bra burk också, förut använde jag mig av tex nutellaburkar och så vidare men eftersom jag inte äter nutella så brukar det gå långt mellan varven när nån i syföreningen har tömt en sån. De blir ju finast om man har ett högre lock än vanliga syltburkar har. Jag tänkte fota en burk i kväll men insåg att jag måste ladda batterierna till kameran först så jag hoppas att jag kan fixa det i morgon efter jobbet. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:46.