![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har köpt billiga storpack, de är hårda. Jag har aldrig provat att sy på mjuka trasor, en del är ju liksom fuktiga när man tar dem ur plastpåsen men jag har inte tordas provat med dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om man får fråga.
I vilken affär hittade du storpack? Jag upplever att det är svårt att hitta bra utan tryck. asa1970 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vita wettexdukar
Jag har köpt 10 för länge sedan. Har letat om vita men finner ej några.
Kanske någon annan vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har köpt massor av Wettexdukar på City Gross i Hyllinge. 5st för en tia, säljs styckvis opackade. Rosa, grön, gul, blå och vit, har de haft. Senast jag kollade hade de bara gula och vita kvar.
Kanske någon annan City Gross också har. Har de inte så fråga om de kan ta hem. Har du tur så kan de kanske fixa det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
citygross
Jag bad min släktingigår kolla i Kalmar här har vi ingen citygross.
Tack för tipset återstå och se om jag får napp |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
På kul broderade jag på en wettexduk. Superbra blev det! Nu har jag dessutom använt den ett par dagar (dax för kassering...) Men man blir förvånad över att broderiet håller så pass bra. Nu har jag bestämt mig för att broderade wttexdukar blir årets julkort! 10 st för 25:- (blandade färger) hos oss i Lindesberg. Är någon intresserad skickar jag gärna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har för mig att någon bara satte kartong på baksidan av wettexduken och skrev adress på, som julkort. Men hur satte denna någon fast kartongen tro?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:21.